DeAftrap2014In 2014 bestaat Scouting Niftarlake 65 jaar!
Ter ere van dit jubileumjaar organiseren we in 2014 allerlei uitdagende activiteiten. Graag nodigen we jou uit voor de nieuwjaarsborrel en DE AFTRAP van het jubileumjaar.

De Aftrap zal plaatsvinden op 11 januari 2014, vanaf 16.00u. Tijdens De Aftrap kun je (oude) Scoutingvrienden ontmoeten en zal je zelf ervaren hoe Scouting Niftarlake ondanks haar 65 jaar bruist van de energie.

Programma
Vanaf 16.00u wordt je onthaald met een drankje en een hapje. De eerste twee drankjes krijg je van ons, voor ieder volgend drankje vragen we een kleine vergoeding. Om 16.30u begint het programma en trappen we het jubileumjaar af met de onthulling van het thema. Voor wie wil, serveren we vanaf 18.30u een gezellige maaltijd (kosten: € 5,00 p.p.).

De Aftrap vindt plaats in ons troepenhuis, Stationsweg 63 te Breukelen.

Update: lees hier meer over het jubileumjaar.