2014-06-sponsorkliksBestel je wel eens iets online? Dan kun je gratis Scouting Niftarlake sponsoren!

Hoe werkt het? Scouting Niftarlake ontvangt geld als je online iets koopt bij een van de ruim honderd deelnemende winkels, waaronder bijvoorbeeld Bol.com, Wehkamp, Zalando of Booking.com, maar ook als je eten laat bezorgen via Thuisbezorgd.nl. Soms is het een euro per transactie, soms een percentage van de totale aankoopprijs. En het mooiste is: het kost jou geen cent extra!

Klik hier en sponsor Scouting Niftarlake!

Wil je deze link ook delen met je familieleden, buren en vriend(inn)en? Alvast heel erg bedankt! Wij zullen ervoor zorgen dat alle SponsorKliks inkomsten direct ten goede komen van onze jeugdleden, bijvoorbeeld door de aanschaf van nieuw spelmateriaal.