Ben je 18+ en heb je geen tijd om wekelijks een opkomst te draaien, maar wil je wel betrokken zijn bij het reilen en zeilen van Scouting Niftarlake? Of ben je ouder van een jeugdlid en lijkt het je ook leuk om eens in de 4-6 weken bij elkaar te komen? Of ben je Niftarlake alumnus en vind je het leuk om de band met de vereniging weer aan te halen? Of ben je gewoon geïnteresseerd in Scouting, maar heb je niet genoeg tijd voor een wekelijkse opkomst?

2015 01 plusscouts

Dan is de plusscouts de speltak voor jou! Plusscouts organiseren op basis van interesses en tijd diverse activiteiten en evt. kampen, helpen bij verenigingsactiviteiten, et cetera. De plusscouts zijn geheel nieuw bij Scouting Niftarlake en gaan deze maand van start!

Ben je geïnteresseerd of wil je meer info? Bekijk het aanmeldingsformulier of neem contact op.