We kunnen het niet vaak genoeg vermelden: alle taken bij de groep worden door vrijwilligers uitgevoerd. Zowel degenen die ieder weekend voor een speltak staan, als degenen die op de achtergrond (bestuur, helpende handen) actief zijn, doen dit voor het plezier van de leden en de groep.

Scouting Niftarlake heeft een actief bestuur dat zorg draagt voor de begeleiding van de leidinggevenden, de financiën, communicatie, beheer troepenhuis, etc. Vanwege het aftreden van een tweetal bestuursleden, na afloop van hun termijn, zijn we naarstig op zoek naar versterking van het bestuur.  Dit kan als secretaris of als groepsbegeleider. Wil jij weten hoe jij je bestuurlijk in kan zetten voor de groep? Neem dan contact met ons op!