Dankzij de inzet van ruim 50 vrijwilligers en 7 samenwerkingspartners was de Spel3daagse van zomer 2016 een grenzeloos succes! Van 18 tot en met 20 augustus deden 100 kinderen van 7 tot en met 12 jaar uit Breukelen en omgeving mee aan deze derde Spel3daagse. Ze deden gedurende drie dagen 35 verschillende maar altijd uitdagende activiteiten: op een touwbrug een sloot over, zeilen en suppen op de Loosdrechtse Plassen, van een kabelbaan af het water in, varen op de Vecht met de reddingsbrigade, vuur maken, vuur blussen met de brandweer, dansen, EHBO, schminken, etc.

Groepsfoto Spel3daagse 2016

De deelnemende kinderen waren aan het eind van de derde dag moe maar voldaan: ouders lieten achteraf weten dat hun kinderen zo enthousiast waren dat ze eenmaal thuis niet meer konden ophouden met vertellen. Een mooier compliment kunnen we als ons als organisatie niet wensen!

Inmiddels zijn alle gebruikte materialen schoongemaakt en netjes opgeborgen, klaar voor de volgende activiteit, en staan ook de foto’s op www.spel3daagse.nl.

Bedankt aan alle partners die hebben geholpen om van deze Spel3daagse een grenzeloos succes te maken: zwembad De Meent, wsv De Meent, Vrijwilligerscentrale Stichtse Vecht, Scouting Jan Campert, Brandweer Breukelen, Reddingsbrigade en Winterwatersport van der Laan.