Met de start van het nieuwe seizoen, start Scouting Niftarlake ook de crowdfundingsactie: renovatie buitenruimte troepenhuis!
Om het Scoutingspel voor de jeugdleden de komende jaren veilig én leuk te houden, is een grondige renovatie van de buitenruimte achter ons troepenhuis hard nodig.

Wat moet er gebeuren?

• verzakte grond ophogen
  • opnieuw bestraten
  • brandtrappen opnieuw stutten
  • kampvuurplaats beter inrichten

Klussen

Hoe?

Deze renovatie kost veel geld en daarom vragen we hulp aan iedereen die scouting een warm hart toe draagt. Bijdragen kan op drie manieren:

1. Via de speciale site kan geld gedoneerd worden (crowdfunding). Als tegenprestatie kan gekozen worden uit een ruim aanbod van door leden van Scouting Niftarlake gemaakte producten en/of verzorgde diensten.
  2. Op zaterdag 5 november wordt een actiedag georganiseerd op het troepenhuis, waarbij onder andere auto’s gewassen worden en taarten verkocht..
  3. De volledige SponsorKliks-opbrengst in de periode september-december 2016 komt ten behoeve van de renovatie. Dit werkt heel gemakkelijk: je shopt online bij je vertrouwde webwinkel(s), Scouting Niftarlake ontvangt een deel van de opbrengst (zonder dat er extra betaald hoeft te worden). Klik via SponsorKliks door naar jouw favoriete webwinkel!

Doe ook mee!

Alle opbrengsten van de crowdfundingsactie, inclusief die van de actiedag op 5 november en SponsorKliks, komen ten goede van de renovatie van de buitenruimte achter het troepenhuis. Via de speciale crowdfundingmeter houden wij je op de hoogte van het bedrag dat al gerealiseerd is. De actieperiode loopt tot december 2016. Scouting Niftarlake hoopt dan het benodigde bedrag gerealiseerd te hebben om in het voorjaar de buitenruimte te renoveren, zodat alle scouts optimaal van deze plek gebruik kunnen maken.