oude siteNa vele jaren dienst te hebben gedaan was de oude website erg aan vernieuwing toe. De afgelopen maanden hebben we daarom achter de schermen hard gewerkt aan een volledig vernieuwde website. Het resultaat zie je nu voor je!

Met deze nieuwe site hopen we jullie voortaan nog beter te kunnen informeren, maar ook vooral betrokken te houden. Zo hebben we deze nieuws-sectie, een uitgebreide activiteitenkalender, informatie over meedoen en de speltakken, maar ook volledig vernieuwde fotoalbums. Op nieuwsartikelen en foto's kan gereageerd worden, omdat we benieuwd zijn wat jullie van de activiteiten vinden. Tot slot is de website geïntegreerd met Facebook en Twitter, waardoor het delen van leuke artikelen en nieuwtjes heel makkelijk is.

Ben je lid van Scouting Niftarlake? Registreer je dan snel. Als lid van onze vereniging krijg je namelijk toegang tot extra nieuwtjes en krijg je in de toekomst ook de mogelijkheid om zelf foto's en stukjes in te sturen.

Wat vind je van deze website? Registreer, login en reageer!