Zaterdag 1 juni is het zover, dan gaan Emma, Iris, Irene en Milou hun haar af laten knippen voor Stichting Haarwensen! Het team van kapsalon AnyHair gaat dit verzorgen.

Iedereen is van harte uitgenodigd om deze bijzondere gebeurtenis bij te wonen. Vanaf 14.45 uur ben je van harte welkom op Stationsweg 63 te Breukelen, in het troepenhuis van onze vereniging. Leuk is dat burgemeester Mirjam van 't Veld ook aanwezig zal zijn om te helpen met het knippen van de vlechtjes.

Daarnaast zal er een verloting zijn van vele mooie prijzen, gesponsord door de lokale middenstand. Loten kosten slechts 1 euro per stuk. Ook bestaat er de mogelijkheid de afgeknipte vlechtjes te sponsoren. De volledige opbrengst van deze middag is voor Stichting Haarwensen, dus we hopen op een grote opkomst!