Webbeheerder

Voor de website van Scouting Niftarlake zoeken wij een pro-actieve beheerder met webervaring.

Deze website is een belangrijke informatiebron voor (onder meer) nieuwe leden en potentiële huurders. Het is daarom belangrijk dat de website up-to-date blijft, zowel technisch als inhoudelijk.

Als webbeheerder ben je verantwoordelijk voor het technisch beheer van de website: voor het up-to-date houden van de software van de website, maar ook voor het maken van aanpassingen in de menustructuur, het uitzoeken/installeren/configureren van extensies en eventuele aanpassingen in het ontwerp. Op die manier maak je het de andere leden van het communicatieteam mogelijk om de inhoud (tekst en foto's) aan te passen. Samen met hen beslis je over de inrichting, inhoud en uitstraling van de website.

Scouting Niftarlake gebruikt momenteel Joomla! als Content Management System (CMS). Programmeerkennis is hierdoor niet nodig; wat ervaring met webapplicaties/HTML/databases is wel handig.

Wij vragen

• Ervaring met en/of interesse in het beheren van websites
  • Overleggen cq. aanvragen van een VOG (Verklaring omtrent Gedrag)
  • Scoutingervaring is geen vereiste

Wij bieden

• Lidmaatschap van Scouting Niftarlake en Scouting Nederland
  • Een dynamische en uitdagende functie
  • Mogelijkheid om je binnen Scouting te ontwikkelen
  • Mogelijkheid om ervaringen op te doen die extra vaardigheden en contacten opleveren (die je ook buiten Scouting goed van pas kunnen komen)
  • Een ontzettend leuk, actief en samenwerkend team

Let op: Scouting Niftarlake draait volledig op vrijwilligers, ook dit gaat om een functie op vrijwillige basis.

Interesse?

Ben je geïnteresseerd of wil je meer weten? Neem contact met ons op.