2014-03-winterkampEen echt winterkamp kon je het niet noemen. Met regen en storm pakte de landscoutsleiding de aanhanger in om op winterkamp te gaan. Temperaturen boven nul, geen sneeuw, het leek meer een herfstkamp.

Eenmaal op kamp was het natuurlijk weer fantastisch. De regen stopte en het kampvuur in de jurte zorgde voor een behaaglijke temperatuur. De leiding had koekhappen op het programma staan. Natuurlijk was dat toch weer even anders dan gebruikelijk: de plakjes koek hingen 2,5 meter hoog in de boom. Alleen met samenwerken en een stevig bouwwerk kon je er bij! En natuurlijk slaagden de kinderen er in om bij het eten te komen.

Na een onrustige nacht (niet alleen door de scouts maar ook door de wind) hebben we op zondagochtend een paar spellen gespeeld en gingen we alweer naar huis. Jammer!