2014-05-socubelKomende zomer gaan zowel de zeeverkenners als de wilde vaart van Scouting Niftarlake naar Nawaka 2014, dat in Roermond zal plaatsvinden. Nawaka is een uniek zomerkamp van 11 dagen voor alle waterscouts in Nederland, dat maar een keer in de vier jaar wordt georganiseerd. Hiermee gaan een aantal grote kostenposten gepaard, zoals het vervoer van de lelievletten (Roermond is net iets te ver om zelf naartoe te zeilen), het transport van de tenten en ander materiaal, en daarnaast moet er ook een deelnemersbijdrage aan de organisatie van het kamp worden afgedragen.

Daarom zijn we erg blij en dankbaar dat Stichting Sociaal Belangen Breukelen (SOCUBEL) een heel mooi bedrag beschikbaar stelt voor onze deelname aan dit kamp! Dankzij hun steun kunnen we komende zomer met alle deelnemende zeeverkenners en wilde vaart leden, leiding en begeleiding, 4 lelievletten, een heleboel kampeerspullen en heel veel zin naar Roermond afreizen!