Vorig jaar heeft Scouting Niftarlake voor het eerst een Spelmiddag op Koningsdag georganiseerd. Dat was een groot succes, waarbij ruim 100 kinderen leuke, spannende en uitdagende spelletjes in het park Boom en Bosch hebben gespeeld. Hiermee is een oude traditie nieuw leven ingeblazen.

Ook in 2016 staat de Spelmiddag op het programma van Koningsdag, zodat de kinderen zich ook in de middag, na de vrijmarkt, in Breukelen kunnen vermaken. Alle kinderen in de basisschoolleeftijd kunnen gratis aan de spelletjes deelnemen. Zij krijgen een stempelkaart en bij het behalen van genoeg stempels krijgen zij een verrassing of aandenken.

Uitnodiging aan verenigingen
Dit is een uitnodiging aan alle verenigingen in Breukelen om een spelpost in te richten en te bemannen. Juist door deze middag met een aantal verenigingen te organiseren krijgen we een leuke diversiteit aan spellen. Daarnaast is het een fantastische gelegenheid om jouw vereniging te promoten onder de doelgroep en natuurlijk hun ouders. De spelletjes zijn kort (max. 10 minuten) om de kinderen de kans te geven zoveel mogelijk spelletjes te doen.

Wil jouw vereniging ook (gratis) meedoen of wil je meer informatie? Neem dan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.met ons op.

Koningsdag 2015