Per 6 september start Scouting Niftarlake een tweede welpenhorde!

Welpen spelen buitenMet deze stap willen we nóg meer kinderen van 7 tot en met 11 jaar de mogelijkheid geven om te ervaren hoe leuk Scouting is. De huidige welpenhorde heeft namelijk regelmatig een wachtlijst en bovendien heeft niet iedereen op zaterdagochtend tijd voor Scouting. Daarom beginnen we een tweede welpenhorde, met wekelijkse opkomsten op dinsdagavond van 18.30u tot 20.00u.

Om de twee welpenhorden uit elkaar te kunnen houden krijgen ze allebei hun eigen naam: de huidige zaterdaggroep wordt de Wolvenwelpen, terwijl de nieuwe dinsdaggroep de Berenwelpen genoemd zal worden.

Wil je je nu al aanmelden, als lid of als leiding, of wil je graag op de hoogte worden gehouden? Laat het ons weten!