Over de wilde vaart

wildevaartDe wilde vaart bestaat uit jongeren van 16 tot 18 jaar en zoals de naam al doet vermoeden zijn dit waterscouts, net als zeeverkenners en de (loodsen)stam. Als je te oud wordt voor de zeeverkenners vlieg je over naar de wilde vaart, en na de wilde vaart kun je bij de roverscouts terecht. De wilde vaart heeft opkomst op zaterdagmiddag.

De wilde vaart bepaalt zelf wat ze gaan doen, en mag dit zelf uitvoeren. Hierbij worden ze natuurlijk wel begeleid. 's Zomers is zeilen een belangrijk programma-onderdeel, en gedurende het winterseizoen moet er een en ander aan botenonderhoud worden gedaan om het jaar daarop weer te kunnen gaan zeilen. Plezier en gezelligheid staan voorop.

Omdat iedere opkomst anders is mag je 3 keer vrijblijvend komen kijken. Heb je interesse of wil je meer weten? Neem dan contact op.