De welpen hebben zelf hun eigen brood gebakken, boven het kampvuur!

Welpen bakken brood

Een grote groep scouts van onze vereniging was afgelopen zaterdag in Walibi voor de Scouting Fundays. Een geslaagde dag met veel pret en heel veel scouts.

Fundays

Deze landscouts deden dit jaar (voor het eerst!) mee met de Regionale Scoutingwedstrijden (RSW) en hebben hier de 22e plek behaald. Goed gedaan meiden!

RSW

Het zeilseizoen is begonnen en de watertakken zeilen weer wekelijks op de Loosdrechtse Plassen. Hier de wilde vaart in actie!

De wilde vaart op de Loosdrechtse Plassen

WebsiteVoor de website van Scouting Niftarlake zoeken wij een pro-actieve beheerder met webervaring. Onze website is een belangrijke informatiebron voor de vele bezoekers en het is daarom belangrijk dat de site up-to-date blijft, zowel technisch als inhoudelijk.

Als webbeheerder ben je verantwoordelijk voor het technisch beheer van de website: voor het up-to-date houden van de software van de website, maar ook voor het maken van aanpassingen in de menustructuur, het uitzoeken/installeren/configureren van extensies en eventuele aanpassingen in het ontwerp. Op die manier maak je het de andere leden van het communicatieteam mogelijk om de inhoud (tekst en foto's) aan te passen. Samen met hen beslis je over de inrichting, inhoud en uitstraling van de website.

Scouting Niftarlake gebruikt momenteel Joomla! als Content Management System (CMS). Programmeerkennis is hierdoor niet nodig; wat ervaring met webapplicaties/HTML/databases is wel handig.

Interesse? Lees meer en/of neem contact op.